Joomla Support Service

Joomla is een zeer uitgebreid systeem met zeer veel functies. Deze (overvloed aan) functies zorgen er soms voor dat u door de bomen het bos niet meer ziet. U kunt dan gebruik maken van onze Joomla Support Service. Met deze Joomla Support Service bieden wij u een oplossing op korte termijn, zonder dat u uren moet zoeken naar die ene kleine aanpassing.

Hoe werkt de Joomla Support Service?

Nadat wij een omschrijving van uw probleem hebben ontvangen zullen wij dit probleem voor u oplossen op uw website. Daarna maken we indien gewenst een instructiefilm van de manier waarop wij de oplossing voor uw probleem hebben uitgevoerd. Dit filmbestand verzenden we u via e-mail zodat u te allen tijde de instructies nogmaals kunt bekijken.

 Joomla Support Service in 3 stappen

  • Stap 1: U stuurt ons een omschrijving van uw probleem;
  • Stap 2: Wij lossen het probleem op (passen de website aan indien nodig);
  • Stap 3: Instructiefilm van oplossing wordt aan u verzonden.

Voorbeeld van Joomla Support Service

Probleemstelling: De klant heeft ons een mail gestuurd met de vraag om een extra button toe te voegen aan de website. De button moet worden toegevoegd achter de knop WIE ZIJN WIJ? Hieronder ziet u in de instructiefilm hoe u dit kunt realiseren.

Voor het onderhouden van Joomla! websites hebben we 5 Service Level Agreements opgesteld. Contracten worden steeds afgesloten op jaarbasis.

BASIC
SMALL
MEDIUM
LARGE
SUPER
Updates van Joomla
check
check
check
check
check
Updates van Extensies
check
check
check
check
check
Support (via e-mail of telefoon) binnen 8 werkuren*
check
check
check
check
check
12 werkuren voor programmering/configuratie/advisering**
delete
check
check
check
check
24/7 support voor storingen***
delete
check
check
check
check
Google Analytics + maandelijkse rapportages
delete
delete
check
check
check
Zoekmachine Optimalisatie + maandelijkse rapportage
delete
delete
delete
check
check
Google Adwords + maandelijks rapportage
delete
delete
delete
delete
check

* Met support bedoelen we ondersteuning bieden.

** Opsporen en oplossen van problemen (bugs) worden in samenspraak met u gedaan op basis van werkuren

*** Storingen worden meteen in behandeling genomen. Oplossing van de storing met gereduceerd uurtarief

Projecten

zsw-80-80 byzonder-80-80 festen-80-80 tfd-80-80
hjs-80-80 wapperkids-80-80 patricksmulders-80-80 fnv-80-80

Nieuwsbrief



Ontvang HTML?